Izlaidības dienasgrāmata

Mani iespiedis stāvvietā kāds BMW (Bgariigo Minvaliidu Wauto), tāpēc uz universitāti vakar braucu ar SABIED-RISKO transportu. Mana izvēle mētājās no maršruta uz maršrutu, tad beidzot gaidot trojebusu iekāpu Karuselī Vārdā Tramvajs.
Man, kaislīgam autobraukšanas fanam, kam mašīnā ir saldumi, tamburīns un rezerves visiem apģērba gabaliem, ērta vīna glāze un lasāmviela un kasetes, apsildāmais sēdeklis un muzīka – !!! (KO vēl vajag laimei? Ne Ko) tas bija varens izlaidības pārbaudījums.
Es godīgi nopirku un izkompostrēju biļeti, pretēji veselajam saprātam, ka:
1) novērtējot varbūtību un zaudējumus kontroles gadījumā, man vajadzētu nekādā gadījumā nepirkt biļeti
2) vai esat mēģinājuši pirkt/kompostrēt biļeti pārbāztā tramvajā? Braucošā? VEeewww
Enivej, ij pirku ij kompostrēju un pat tiku sēdēt.
Tiem, kas vēl tikai domā sākt lietot tramvaju, daži fakti:
1) sēdēt Ne Vienmēr ir kur! dažreiz pat nav kur stāvēt!
2) ir jāpērk biļete, kas tagad maksāja 50 santīmus, ja pērk pie vadītāja, pārsēžoties es nošpikoju no tantes, ka kioskā to pašu var dabūt par 40s.
3) biļete jābāž kompostierī, tur uz tās uzspiež ciparus, tostarp pulksteņa laiku (ērti!)
4) neceriet uz jauku iepazīšanos, mani novērojumi liecina, ka ar tramvaju brauc viss tas, ko es negribētu satiksmē ar mašīnu: sievietes, bērni un pensionāri
5) starp citu – ar to vien nepietiek, ka gribat lietot tramvaju un esat ieradies pieturā – jums vēl arī var nākties pagaidīt. Dažreiz lietū. Grupā. VEw
6) apsildāmo sēdekļu NAV, ir, toties verdošs radiators katrā galā
7) jābrauc klusumā – nekādas mūzikas, dziedāšanas, dejošanas, tamburīna spēlēšanas.
8) atļauts braukt ar tramvaju reibumā

Kopumā es, protams, atbalstu tramvaju, tas ir ļoti ātrs (korķu stundās – super, ja kāds atsaldētais vai vnk grupveida mīcīšanās neaizkavē tramvaju krustojumā) un dabai draudzīgs braucamrīks. Nav arī baigi dārgais, kaut gan par 90 s ko es notrallināju, verēja vēlēties kādu mūziku.

You may also like